Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Volejte ZDARMA 800 888 868

Po-Čt 8:00-17:00, Pá 8:00-16:00

Nákupní košík 0 Kč
Celkem bez DPH:
0 Kč
Celkem k úhradě s DPH:
0 Kč

Chcete dopravu zdarma? Přidejte zboží za 6 050 Kč.

0 Kč 2 500 Kč 5 000 Kč

Domů »  O nás

Proč nakupovat u nás

Zde naleznete informace o naší firmě a několik nejdůležitějších důvodů, proč nakupovat u nás

O NÁS:
Naše společnost byla založena v roce 1995 se zaměřením na prodej kovového nábytku. Od počáteční úzké spolupráce s předním evropským výrobcem, britskou firmou BISLEY, se však firma dynamicky rozvíjí a neustále rozšiřuje svoji nabídku.

V roce 2003 jsme založili vlastní firmu KOVOTYP s.r.o. v Bratislavě na Slovensku a v roce 2014 společnost METALSTEEL GmbH v německém Furth im Wald.

V současné době již na českém, slovenském i německém trhu zastupujeme téměř 100 firem a můžeme tak nabízet rozsáhlý sortiment v různých variantách a cenových kategoriích. Zastupujeme přední evropské výrobce - britskou firmu BISLEY, německé společnosti C+P, Bedrunka+Hirth, Hüdig+Rocholz, polského výrobce Malow a řadu českých firem, jako jsou např. POLAK, KOVOS a KOVONA.

Díky dlouhodobé spolupráci s našimi dodavateli jsme si postupně zajistili velmi výhodné podmínky, které nám umožňují nabízet naše produkty za ty nejnižší ceny.

S každým naším klientem se snažíme vybudovat takový vztah, aby se k nám rád vracel. Věříme, že nejlepším důkazem, že jdeme správnou cestou, jsou naši spokojení zákazníci.

NAŠI OBCHODNÍCI:
Nejsme jen klasický e-shop, katalogová firma nebo zásilkový obchod, ale disponujeme týmem profesionálních obchodníků, kteří za vámi rádi přijedou. Přímo na místě pak mohou nejlépe poradit a nabídnout řešení na míru tak, aby bylo co nejefektivnější. Pro vaši lepší představu vám vytvoříme počítačovou vizualizaci a zajistíme atypickou výrobu v případě, že žádný ze standardních produktů nevyhovuje vašim požadavkům. Ve spolupráci s naším logistickým oddělením pak zvolíme nejvýhodnější formu dopravy, umístění a montáže zboží.

VZORKOVNA:
Protože sídlíme v našem vlastním objektu v pražském Slivenci, máme k dispozici rozsáhlou vzorkovnu. Máte tak možnost si zboží takzvaně osahat předtím, než se rozhodnete ke koupi. Při výběru vám poradí některý z našich zkušených obchodníků, při kávě pak můžete vaše požadavky blíže specifikovat a společně dospět k nejvýhodnějšímu a nejlepšímu řešení. Adresa a kontakty.

GARANCE CEN:
Pokud kdekoliv jinde objevíte nabídku stejného zboží s podobnými parametry za nižší cenu, rádi se této ceně přizpůsobíme.

ZÁRUKA:
Zboží je chráněno tříletou, pětiletou, sedmiletou nebo desetiletou zárukou (podle jednotlivých druhů).

SPLÁTKOVÝ PRODEJ (platí pouze pro lékaře):
Pro lékaře poskytujeme prodej i na splátky bez navýšení podle vašich potřeb. Koupíte-li si například šest kartoték, přivezeme Vám je všechny najednou a splácet můžete třeba polovinu ceny jedné kartotéky měsíčně. Platba je tak rozložena na celý rok a vy nezaplatíte ani korunu navíc!

DOPRAVA A SLUŽBY:
Zboží ve většině případů rozvážíme vlastními vozy s vlastními, odborně vyškolenými zaměstnanci, kteří pak v případě vašeho zájmu na místě zboží rozbalí a zkontrolují. Jako další formy dopravy používáme spediční firmu Toptrans a zásilkovou službu PPL, v těchto případech jsou naše služby bohužel mírně omezené. Dopravné neúčtujeme od hodnoty objednávky nad 5.000 Kč bez DPH (6.050 Kč včetně DPH).Účtujeme pouze vynášku a montáž podle náročnosti. Více podrobností o dopravě.

REKLAMACE:
Vždy víte, kam se s případným problémem obracíte. Stálá kontaktní adresa, stálí obchodní partneři. Odkaz na reklamační řád.

SERVIS:
Zajišťujeme záruční i pozáruční servis. Vzhledem k tomu, že spolupracujeme výhradně s renomovanými evropskými výrobci s dlouholetou tradicí (např. firma BISLEY byla založena již roku 1931), je servis zajištěn na dlouhou dobu dopředu.

JAK OBJEDNÁVAT:
Akceptujeme všechny formy objednávek. Poštou, e-mailem (obchod@kovovynabytek.cz), faxem, přes internet i telefonicky. V případě objednávek přes internet postupujte prosím podle instrukcí našeho e-shopu, faxové číslo je 224 941 053, telefonicky se s námi můžete spojit na kterémkoliv z uvedených čísel: 224 942 663, 224 941 246, 733 710 443 nebo volejte zdarma 800 888 868. Pokud se nedovoláte nebo nebudeme schopni z jakýchkoliv důvodů objednávku přijmout, zavoláme vám zpět hned jak to bude možné.

PLATBA:
Platbu za zboží je možné provést převodem na účet se splatností 14 dnů (je možné dohodnout i jinak), na dobírku a hotově nebo kartou při převzetí zboží na prodejně, ve skladu nebo přímo od našich řidičů. V současné době pracujeme na možnosti platby platebními kartami i přes náš e-shop nebo našim řidičům.

OBCHODNÍ SPOLUPRÁCE:
Firmám, které nakupují zboží v rámci zařizování interierů pro dalšího zákazníka poskytujeme výrazné velkoobchodní slevy.

KONEČNÝ PŘÍJEMCE:
Ostatním zákazníkům nabízíme různé formy slev a dárků při větších nebo pravidelných odběrech zboží.

DODACÍ LHŮTA:
Nejprodávanější zboží (kartotéky A4 pětizásuvkové, čtyřzásuvkové, třízásuvkové a dvouzásuvkové, lístkovnice A5, spisové a registrační skříně, šatní skříně, domácí kartotéky, trezory ..) je stále na skladě v dostatečném množství, u zboží na objednávku je třeba podle jednotlivých druhů počítat s dodací lhůtou 2 - 5 týdnů.

SKLAD:
Objednané zboží je možné si i osobně vyzvednout přímo na adrese firmy, kde je zároveň i náš sklad (mapa zde). Termín prosíme avizovat předem abychom pro vás mohli zboží připravit.

ATYPICKÁ VÝROBA:
Pokud v tomto katalogu ani na našem webu nenaleznete výrobek, který by odpovídal vašim představám, jsme ve spolupráci s vybranými výrobci schopni zajistit i atypickou výrobu.

 



Na spolupráci se těší firma Enprag s.r.o., K Holyni 42, 154 00 Praha 5, tel. 224 942 663, 224 941 246, 733 710 443, zdarma 800 888 868