Kód: REKU 300 N30 K VL
Pro manipulaci s KEG sudy, kruhovými nádobami a přepravky. Opatřeno posuvným jezdcem pro bezpečné zajištění nákladu. Nafukovací celý popis a parametry
Pro manipulaci s KEG sudy, kruhovými nádobami a přepravky. Opatřeno posuvným jezdcem pro bezpečné zajištění nákladu. Nafukovací kola o průměru 300 mm na kovovém ráfku s válečkovým ložiskem. Nosnost 300 kg. Záruka 2 roky.
Nosnost: | 300 kg |
---|---|
Výška: | 1260 mm |
Šířka: | 520 mm |
Rozměr lopaty: | 350 x 250 mm |
Provedení kol: | nafukovací (bantamová) |
Ložiska: | válečková |
Hmotnost: | 15 kg |
Kola: | N30 K |
Záruka (roky): | 2 |
Kód: R14 200 N26 PKL
Rudl R14 200 N26 PKL1 845 Kč bez DPH
(2 232 Kč s DPH)
Oblouková opěrná část je uzpůsobena k manipulaci s popelnicemi, sudy, květináči, pytli a jinými válcovitými předměty. Nafukovací kola o průměru 260 mm na plastovém ráfku s kluznými ložisky. Nosnost 200 kg. Záruka 2 roky.
Kód: 5003
Rudl na sudy 50037 970 Kč bez DPH
(9 644 Kč s DPH)
Sud, který stojí, uchopíme, překlopíme naležato a převezeme. Lehká manipulace. Sudem je možno otáčet na kladkách a vylévat jeho obsah. Dušová kola umožňují manipulaci vozíku i na nerovném terénu. Výška 1500 mm, šířka 400 mm, hloubka 730 mm, nosnost 300 kg, dušová kola průměr 260 mm.
Kód: sw-610.000
Vozík na sud sw-610.0002 359 Kč bez DPH
(2 854 Kč s DPH)
Pro transport 200 litrových sudů. Ocelová konstrukce. Povrchová úprava práškovou barvou RAL 5010 modrá. 4 termoplastická gumová kolečka, 2 brzdy. Průměr 610 mm. Nosnost 250 kg.
Kód: 5002
Vozík na popelnice 50021 079 Kč bez DPH
(1 306 Kč s DPH)
Klasický rudl na přepravu popelnic. Výška 1200 mm, šířka 500 mm, hloubka 500 mm. Plná kola o průměru 200 mm, nosnost 150 kg.
1) Popis označení:
druh disku kola (P - plastový, K - kovový)
|
|
Označení ložisek: |
KL - kluzné ložisko |
2) Popis použitých kol:
kola Ø140, Ø160, Ø200 |
kola s kovovým nebo plastovým diskem opatření pryžovou obručí Použití: jednoduché, méně zatěžované rudly. Kola Ø160 se používají u schodišťových rudlů a to buď s kluzným ložiskem (pro menší zatížení) nebo s valivým ložiskem pro více zatížené. Princip odvalování trojice kol 160 je odpovídající normě schodišťového stupně = 160 mm. |
kola Ø200 P (N20 P) |
Nafukovací kola s plastovým diskem a kluzným ložiskem. Nejběžnější druh kola používaný u většiny rudlů střední kategorie do zatížení 250 kg. U tohoto cenově dostupnějšího druhu kola je nutno respektovat plastový disk, který bezpodmínečně vyžaduje dodržovat omezení maximálního huštění na tlak do 150 kPa. Při nedodržení tohoto omezení dojde k utržení lemu plast. disku nebo převlečení patky pláště a destrukci duše. |
kolo Ø260 K (N26K) |
Nafukovací kolo s kovovým diskem, může mít kluzné nebo valivé ložisko. Optimální průměr kola z hlediska mechaniky naklápění těžkých nákladů. Používá se u rudlů s maximálním zatížením od 250 do 300 kg. |
kolo Ø260 K (S26K) |
Kolo s plnopryžovou obručí s kovovým diskem. Toto kolo má vzhledem k vysoké tvrdosti zcela malý valivý odpor. Při provozu nutno respektovat skutečnost, že toto kolo je absolutně "nepružné". Není tedy schopno odpružit jakýkoliv náraz na hranu či jinou nerovnost. Tímto nárazem na hranu dochází k destrukci kola a to prasknutím v podélném směru obruče. (Plnopryžová obruč se vyrábí spojením dvou odlehčených výlisků) |
kolo Ø300 (N30K) |
Nafukovací kolo s kovovým diskem, opatřené valivým ložiskem. Standardní druh kola používaný u většiny profesionálních a speciálních rudlů.* |
kolo Ø350 (N35K) |
Nafukovací kola s kovovým diskem. Disk je zpevněn prolisem a spojen šesti šrouby. Toto kolo má buď širší standardní náboj s použitím valivého ložiska a plastové záslepky nebo zesílený náboj a je montováno s použitím dvaceti kusů ocelových jehel 4×45. Použití tohoto kola je pro nejvíce zatěžované rudly do maximální nosnosti 350 kg. |
Průměry os rudlů, na které jsou kola montována: |
U kol Ø140 a Ø160 je průměr os 15 mm. U všech ostatních kol s výjimkou zesíleného kola Ø350 je průměr os 20 mm. U zesíleného kola Ø350 je průměr os 22 mm. U většiny rudlů umožňuje rozměr osy použít jak kola s plastovým, tak kovovým diskem. Lze tedy u rudlů vybavených koly s plastovým diskem nahradit za kola s kovovým diskem. |
* Tento typ kola je svými rozměry nejblíže možným k náhradě za již nevyráběné kolo BARUM 12×4.
Poznámka: vzhledem k možným konstrukčním úpravám v průběhu doby, lze uvedené parametry jednotlivých rudlů z hlediska rozměrů a hmotnosti považovat za informativní.