Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Kovový nábytek Enprag slogan
Menu
Domů

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky ENPRAG s.r.o.

Na této straně naleznete všeobecné podmínky pro prodej veškerého našeho sortimentu jako jsou kartotéky, lístkovnice, spisové a registrační skříně, výkresové skříně, šatní skříňky, kancelářské stolové kontejnery mobilní i přístavné, posuvné regály, trezory, lékařský nábytek a židle, kancelářský nábytek. Nabízíme vám spojení výhod nákupu přes internet se zárukami založenými na současné existenci "kamenného" obchodu.

CENY:
V současné době již na českém i slovenském trhu zastupujeme více než 70 firem a můžeme tak nabízet rozsáhlý sortiment v různých variantách a cenových kategoriích. Díky dlouhodobé a úzké spolupráci s našimi dodavateli jsme si postupně zajistili opravdu exkluzívní podmínky, které nám umožňují nabízet naše produkty za ty nejnižší ceny.

GARANCE CEN:
Pokud kdekoliv jinde objevíte nabídku stejného zboží s podobnými parametry za nižší cenu, rádi se této ceně přizpůsobíme.

ZÁRUKA:
Zboží je chráněno tříletou, pětiletou, sedmiletou nebo desetiletou zárukou (podle jednotlivých druhů).

SPLÁTKOVÝ PRODEJ (platí pouze pro lékaře):
Pro lékaře poskytujeme prodej i na splátky bez navýšení podle vašich potřeb. Koupíte-li si například šest kartoték, přivezeme Vám je všechny najednou a splácet můžete třeba polovinu ceny jedné kartotéky měsíčně. Platba je tak rozložena na celý rok a Vy nezaplatíte ani korunu navíc!

DOPRAVA A SLUŽBY:
Zboží rozvážíme vlastními vozy s vlastními, odborně vyškolenými zaměstnanci. Dopravné neúčtujeme od hodnoty objednávky nad 5.000 Kč bez DPH (6.050 včetně DPH). Zboží pak v případě vašeho zájmu na místě rozbalíme a zkontrolujeme, obalový materiál odvezeme - to vše jen za mírný poplatek. Účtujeme pouze vynášku a montáž podle náročnosti. Více o dopravě zde.

REKLAMACE:
Vždy víte, kam se s případným problémem obracíte. Stálá kontaktní adresa, stálí obchodní partneři. Odkaz na reklamační řád zde.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY:
Při nákupu přes internet máte právo vrátit zboží do 14 dnů od jeho převzetí bez udání důvodů. Podmínkou je pouze neporušený originální obal. Toto právo není možné využít při nákupu zboží atypického, tzn. upraveného podle vašich požadavků. Pokud jste již za zboží zaplatili, bude vám částka vrácena v plné výši včetně nákladů vynaložených na na distribuci (poštovné, balné, dopravné). Naší firmě již ale zákon neukládá povinnost proplatit i náklady spojené s vrácením zboží.

SERVIS:
Zajišťujeme záruční i pozáruční servis. Vzhledem k tomu, že spolupracujeme výhradně s renomovanými evropskými výrobci s dlouholetou tradicí (např. firma BISLEY byla založena již roku 1931), je servis zajištěn na dlouhou dobu dopředu.

JAK OBJEDNÁVAT:
Akceptujeme všechny formy objednávek. Poštou, e-mailem (obchod@kovovynabytek.cz), faxem, přes internet i telefonicky. V případě objednávek přes internet postupujte prosím podle instrukcí našeho e-shopu, faxové číslo je 224941053, telefonicky se s námi můžete spojit na kterémkoliv z uvedených čísel: 224942663, 603413479 a 602251436. Pokud se nedovoláte nebo nebudeme schopni z jakýchkoliv důvodů objednávku přijmout, zavoláme vám zpět hned jak to bude možné.

PLATBA:
Platbu za zboží je možné provést převodem na účet se splatností 14 dnů (je možné dohodnout i jinak), na dobírku a hotově nebo kartou při převzetí zboží na prodejně, ve skladu nebo přímo od našich řidičů. V současné době pracujeme na možnosti platby platebními kartami i přes náš e-shop nebo našim řidičům.

OBCHODNÍ SPOLUPRÁCE:
Firmám, které nakupují zboží v rámci zařizování interierů pro dalšího zákazníka poskytujeme výrazné velkoobchodní slevy.

KONEČNÝ PŘÍJEMCE:
Ostatním zákazníkům nabízíme různé formy slev a dárků při větších nebo pravidelných odběrech zboží.

DODACÍ LHŮTA:
Nejprodávanější zboží (kartotéky A4 pětizásuvkové, čtyřzásuvkové, třízásuvkové a dvouzásuvkové, lístkovnice A5 a A6, spisové a registrační skříně, šatní skříně, domácí kartotéky, trezory ..) je stále na skladě v dostatečném množství, u zboží na objednávku je třeba podle jednotlivých druhů počítat s dodací lhůtou 2 - 5 týdnů.

SKLAD:
Objednané zboží je možné si i osobně vyzvednout přímo na adrese firmy, kde je zároveň i náš sklad (mapa zde). Termín prosíme avizovat předem abychom pro vás mohli zboží připravit.

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORU:
Návod, jak řešit případný spotřebitelský spor mimosoudně, naleznete zde.

 



Na spolupráci se těší firma Enprag s.r.o., K Holyni 42, 154 00 Praha 5, tel. 224 942 663, 224 941 246, 733 710 443, zdarma 800 888 868

SEZNAM STRÁNEK